URRIAK 23
·
Bigarren
klase teoriko hau, greba egunean jauzi da. Hala eta guztiz ere, aurreko egunen
bidali zigun lana entregatu behar dugunez, ni klasera joan naiz. Gero enteratu
nahiz ez zela beharrezkoa eskura entregatzea, baizik eta Blog-era igo behar
genuela beraz, nire gaurko zeregina Blog-a sortzea eta lana bertara igotzea da.
Gelan
ez gara egon ezta klase erdia, hala eta guztiz ere, irakasleak gutxi gaudela
aprobetxatu du eta lauhilabetean zehar erabiliko dugun metodologiaz mintzatu
digu. Aukeratzeko bi metodologia aurkeztu dizkigu; bata, ohiko klase teoriakoak
ematea eta guk apunteak hartzea eta bestea, gurpilaren bidezko irakaskuntza. Azkeneneko hau izan da erabaki
duguna.
Hasieran
kostatu zait metodologiaren funtzionamendua harrapatzea, ez nuen ulertzen zein
zen bakoitzaren zeregina. Klasea lauko taldetan banatuta dugu eta talde
bakoitzari zeregin bat egokitu zaio, gertatzen dena da, batzuk, beste talde
batzuen lana gabe ezin dutela haien lana aurrera eraman, beraz, talde batzuk
beste batzuen mendekoak dira.
Metodologia
hau erabakitzea, pixka bat arriskatzea suposatzen du baina azken finean
metodologia tradizionalez ihes egitea da nahi duguna eta hau metodo berritzaile
bat da. Horregatik erabaki dugu gurpilaren bidezko irakaskuntza egitea hain
zuzen ere, metodo berria delako eta ohiko metodo tradizionalaren eskemak
apurtzen dituelako.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina